lördag 26 april 2014

Berörd...

I går var det sista dagen på mitt gamla jobb och blev dags lämna in passerkort och nycklar. Jobbarkompisarna slöt upp på Harrys i Varberg på kvällen, och nästan alla var där. Det blev en mycket lyckad kväll med mat och dryck och ett fantastiskt slut på en fantastisk vecka!
Mina jobbarkompisar och kollegor säger så mycket fina saker och det känns att de menar det de säger och inte att det sägs bara för sägandets skull.
Och denna värme jag känner från er rör mig och berör mig och jag samlar på mig och suger åt mig allt som sägs och ger det en plats inombords där det alltid kommer att stanna.

Så, tack till alla som förgyllde min sista dag, min sista vecka och min sista tid. Tack för alla lyckönskningar, gratulationer och vänliga ord. Och, för er som vet vad jag menar, tack till er som gjorde min resa möjlig.
Jag kommer aldrig att glömma detta.


/Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar